Плащане

Приемаме Visa, MasterCard, Solo, Maestro и плащания, направени чрез Amazon Pay и Paypal. Таксуваме всички артикули веднага щом поръчката ви бъде приета. Артикули с отложена поръчка също се таксуват, но ако не могат да бъдат изпратени в рамките на 5 работни дни, ще се свържем с вас, за да насрочим нова дата за доставка или възстановяване на сумата.

Когато получим потвърждение за поръчката ви, това означава, че сме я получили. Това не означава, че между нас съществува договор. Ще посочим приемането на поръчката ви и следователно договор между нас, когато ви изпратим потвърждение за доставка. Включили сме този термин, за да се защитим в случай на грешка в ценообразуването, неволно сме занижили цената на стоките или по някаква причина вече не сме в състояние да доставяме определен продукт. В случай на промяна в цената, ние винаги ще се свържем първо с вас, за да се уверим, че цената е приемлива.

Ако направите поръчка на нашия уебсайт, вие потвърждавате и се съгласявате, че: ако направите поръчка на нашия уебсайт, вие потвърждавате и се съгласявате, че: 
(I) Proswimwear ще Ви таксува чрез избрания от Вас метод на плащане за поръчката, както и други суми, които могат да се натрупат във връзка с поръчката; 
(ii) че ще предоставите валидна и актуална информация за (а) себе си и (б) ако е приложимо, друго лице, но само ако предварително сте получили тяхното изрично съгласие за това; 
(iii) ако плащането ви не бъде получено до Proswimwear по каквато и да е причина от издателя на картата ви, вие се съгласявате да платите незабавно всички дължими суми при поискване и като използвате метода, който Proswimwear разумно предписва.

Валута

Цената на продуктите се изчислява според обменния курс между базовата валута на нашия уебсайт и местната валута на страната на местоназначение в момента на подаване на поръчката. Proswimwear си запазва правото да актуализира редовно тези обменни курсове по наше усмотрение и вие приемате, че подобни актуализации могат да повлияят на цените на продуктите на Уебсайта. Ще бъдете таксувани съгласно приложимия обменен курс към момента на подаване на поръчката ви чрез Уебсайта.

Данъци

За всички държави извън ЕС, Вие ще носите пълна отговорност за плащането на всички приложими данъци директно на съответния орган (и за възстановяването им в случай на анулиране на поръчката Ви или връщане на продукти, доколкото е разрешено в настоящите условия), както е определено от органите на страната на доставка.

Цени

Всички цени са посочени на ProSwimwear са с включен ДДС по текущата ставка, където е приложимо. Запазваме си правото да променяме цените без предупреждение. За по-тежки артикули, като чанти, плавници и енергийни напитки, си запазваме правото да начислим допълнителни пощенски разходи на стойност 100% от цената.

Спестявания

Процентните спестявания, показани на уебсайта и в маркетинговите материали, се изчисляват от разликата между продажната цена и препоръчаната от производителя цена на дребно (MSRP).

Данъчни такси

Поръчките, направени от Обединеното кралство, подлежат на ДДС. Ако изпращаме продукти до адрес в Европейския съюз, цените също подлежат на ДДС. Поръчките, изпратени до адрес извън ЕС, не се облагат с ДДС, въпреки че поръчката ви може да подлежи на местни данъци и мита. Всички допълнителни такси за митническо оформяне трябва да бъдат поети от вас, клиента или получателя; ние нямаме контрол върху тези такси и не можем да ги предвидим. Митническите политики варират значително в различните страни, така че ще трябва да се свържете с местната митническа служба, ако се нуждаете от допълнителна информация.

Доставка

ПОРЪЧКИ, ПОЛУЧЕНИ СЛЕД 3:XNUMX GMT, ЩЕ БЪДАТ ИЗПРАТЕНИ НА СЛЕДВАЩИЯ РАБОТЕН ДЕН.

Методите за доставка на следващия ден и Royal Mail 24H ще бъдат приоритетни за експресно изпращане от нашия склад.

Поръчки, направени на официален празник в Обединеното кралство, ще бъдат изпратени на следващия работен ден (от понеделник до петък).

Product Наличност

Информацията относно датите на наличност на продуктите е приблизителна, базирана на информация от нашите доставчици. Тези дати могат да се променят и трябва да се приемат само като ориентир. Ако имате нужда от артикул до конкретна дата, най-добре е да се свържете с нас, за да се уверите, че желаният от вас артикул ще бъде наличен до необходимата дата.

Частични поръчки

Понякога даден артикул/и ще бъдат изчерпани към момента на поръчката. Ако това се случи, поръчката ви ще бъде резервирана и задържана на ProSwimwear, и нашият екип за обслужване на клиенти ще се свърже с вас. Те ще ви попитат дали желаете да ви бъдат изпратени частичните артикули или предпочитате да изчакате пълната поръчка да е налична преди изпращане. Целият пакет ще ви бъде изпратен веднага щом всички продукти се появят отново на склад. Ако имате някакви въпроси относно това, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.

Клубна отстъпка

Предлагаме клубна програма за отстъпки, както и партньорска програма, достъпна за клубове, оторизирани от ASA. За подробности относно условията, моля, изпратете имейл [имейл защитен] или се обадете на 01278 550640.  Запитванията, изпратени по имейл, ще бъдат обработени от член на нашия екип в рамките на 24-48 часа, от понеделник до петък.

Грижа за дрехите UpgraGarment

Трябва да се отбележи, че ликра е деликатен материал и животът му в хлорирана вода е много ограничен. Силата на химикалите ще варира; следователно, ако се използва високо ниво на хлор, това може да разгради ликра по-бързо. Дрехата трябва да се пере на ръка в студена вода веднага след употреба, тъй като хлорът продължава да влияе на ликра, когато я оставите там. Избягвайте да увивате костюма в кърпа и, ако е възможно, поставете го в мрежеста чанта за екипировка, където може да диша; това е идеалният начин да транспортирате костюма си до вкъщи. Перилните препарати/шампоанът и душ гелът ще разградят ликра бързо, затова препоръчваме да не се къпете с костюма си или да го перете в пералня. Препоръчваме най-добрият начин да изсушите костюма си да е на въздух, далеч от пряка слънчева светлина, и да не използвате радиатори или сушилни. Седенето на неравен бряг на басейна също може да повреди материала на костюма, така че е най-добре да избягвате това. Ако следвате тези указания, ще можете да износите костюма си по-дълго, спестявайки пари в дългосрочен план.

РЪКОВОДСТВО ЗА ГРИЖА ЗА БАНСКИ КОСТЮМИ

Правилен размер на костюм

Отговорност на клиента е да вземе правилните мерки за носещия и да провери таблицата с размери на производителя, предоставена на ProSwimwear уебсайт. Отделът за обслужване на клиенти е на разположение, за да даде съвет относно размера, но не може да види плувеца или как се вземат мерките, така че ProSwimwear не носи никаква отговорност, ако костюмът е с грешен размер. Клиентът е изцяло отговорен за поръчания размер.

Няма наличност и артикули с изчерпана поръчка
Ако сте поръчали продукт, който в момента е в процес на изчакване. Ако артикулът не е наличен поради грешка в нашата система, нашият екип за обслужване на клиенти ще се свърже с вас, за да провери дали има алтернативен артикул, от който се нуждаете, или ще ви предложи пълно възстановяване на сумата за артикула/артикулите.

Дефектни и изгубени вещи
След като даден артикул бъде счетен за дефектен или изгубен съгласно нашите правила, възстановяването на сумата ще бъде изпратено на нашия екип по счетоводството, за да бъде обработено обратно на клиента в рамките на седем работни дни.

Промоции

ProSwimwear Предлага промоции и специални оферти през цялата година, като някои промоции имат условия, при които колкото повече закупите, толкова по-голяма отстъпка получавате! За всички артикули, които решите да върнете, ще можем да ви възстановим само намалената цена, която бихте платили.

Ако ни връщате артикул, моля, приложете към него всички безплатни промоционални артикули. Запазваме си правото да откажем възстановяване на сумата, ако промоционалният артикул не бъде върнат заедно с вашата покупка, отговаряща на условията.

Само един промоционален код може да бъде използван на поръчка.

Предварителните поръчки не се прилагат за отстъпки и промоции.

Гаранция

ProSwimwear Отделът за връщане работи съвместно с нашите производители и те искат да бъдат информирани за всички продукти, считани за дефектни; следователно всички артикули, върнати като дефектни, ще бъдат върнати на производителя за проверка. След като производителят и нашият отдел за връщане се споразумеят, че продуктът е дефектен, той може да бъде заменен или да му бъде предоставена кредитна сума. ProSwimwear ще се стреми да обработи това възможно най-бързо, в съответствие със сроковете на производителя. Ако обаче артикулът се счита за дефектен поради боравене от страна на клиента или нормално износване, тогава той ще бъде върнат на клиента без замяна или възстановяване на сумата.
At ProSwimwear Ltd, ние предлагаме 1-годишна гаранция за всички продукти, тъй като това е стандартният гаранционен срок, предоставян от марките, които предлагаме. За съжаление, не можем да удължим покритието след този период.

Политика за поверителност

ProSwimwear не разкрива информация за купувачите на трети страни, освен когато данните за поръчката се обработват чрез един от защитените платежни шлюзове. В този случай третата страна няма да разкрива никакви данни на друга трета страна.
Бисквитките се използват на този сайт за пазаруване, за да следят съдържанието на вашата пазарска количка. Те се използват и след като сте влезли като част от този процес. Можете да изключите бисквитките във вашия браузър, като отидете на „Инструменти | Интернет опции | Поверителност“ и изберете да блокирате бисквитките. Ако изключите бисквитките, няма да можете да правите поръчки или да се възползвате от другите функции, които използват бисквитки. Данните, събрани от този сайт, се използват за:
а. Приемане и изпълнение на поръчки от клиенти
b. Администриране и подобряване на сайта и услугата
° С. Разкривайте информация само на трети страни за целите на доставката на стоки

Клиент Reviews

Може да се свържем с вас чрезview уебсайт от името на Proswimwear да се повториview Вашата поръчка. Proswimwear в момента използва надеждни магазини, които ще изпратят повторноview заявка по имейл за възможността за подаване на клиентски референтни въпросиview.

Възстановяване

Върнати артикули
Целта ни е да обработим възстановяванията на суми за върнати артикули в рамките на 14 работни дни от датата, на която върнатите артикули пристигнат обратно при нас.

Ако върнатите стоки отговарят на условията за връщане, ще ви бъде възстановена пълната стойност на върнатите стоки; няма да ви бъдат възстановени разходите за доставка (освен ако върнатите стоки не са дефектни).

Връщане

За допълнителна информация относно процедурата ни за връщане както за поръчки от Обединеното кралство, така и за международни поръчки, моля, Натисни тук.

Всички върнати стоки трябва да бъдат придружени от доказателство за покупка и номер на поръчката.

За международни връщания се препоръчва международна доставка с подпис в случай на загуба.

Международните клиенти могат да върнат поръчки за своя сметка чрез предпочитания от тях куриер.

Всички върнати стоки трябва да бъдат върнати в оригиналната им опаковка с всички етикети на мястото им.

Артикули, които са били носени или използвани в басейн или са били изложени на хлорирана вода, не могат да бъдат върнати за възстановяване на сумата.

Отговорност на потребителя е да определи пригодността и съответствието на всички артикули, преди да ги използва в басейн и да ги направи непродаваеми, ако бъдат върнати.

Отговорност на клиента е да се увери, че продуктът е адекватно опакован, за да се избегнат евентуални повреди по време на транспортиране. Повредените по време на транспортиране артикули ще бъдат върнати на клиента и няма да им бъде възстановена сумата.

Понякога ще предлагаме на нашите клиенти артикул безплатно при условията на специализирана промоция. ProSwimwear предлага безплатните артикули добросъвестно, но не носи отговорност, ако артикулът becoсъм дефектен по някакъв начин и няма да нося отговорност за неговата подмяна.

(Ако имаме голям брой връщания, обработката на възстановяванията може да отнеме до 14 дни)

Моля, имайте предвид,, ProSwimwear няма да носи отговорност за плащането на мита или данъци, свързани с връщането на закупени артикули.

Моля, уверете се, че сте запознати с всички такси, особено когато използвате куриери, за да върнете артикулите ProSwimwear.

Всички артикули, върнати на ProSwimwear които подлежат на неплатени или дължими данъци и мита, ще бъдат отхвърлени. Това означава, че те ще бъдат задържани от куриерската служба до получаване на плащането.

Всички артикули, държани от куриери в очакване на плащане, ще бъдат държани на външно място, където ProSwimwear няма да има достъп.

Ако данъците и митата не са платени и/или декларациите се държат от куриери, тогава ProSwimwear няма да може да обработи вашето възстановяване/а.

Връщания, които са изпратени с предварително платени данъци и мита, ще бъдат приети и обработени както обикновено.

Ако имате въпроси относно връщането на продукта, можете да ни изпратите имейл на [имейл защитен]

Няма връщане на продукти, изработени по поръчка

  • Поради персонализирания характер на стоките, изработени по поръчка, със съжаление Ви информираме, че те не подлежат на връщане.
  • След като поръчка за продукт по поръчка бъде направена и потвърдена, тя не може да бъде анулирана или върната по каквато и да е причина.
  • Отговорност на клиента е да избере правилния размер, да предостави точна и пълна информация при поръчка по поръчка.
  • Всякакви грешки или неточности в данните на поръчката няма да бъдат основание за възстановяване на суми или връщане.
  • В малко вероятния случай, че получите продукт, изработен по поръчка, който е дефектен или повреден, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти в рамките на 14 дни от получаване на вашата поръчка. Ще работим с вас, за да разрешим проблема и, ако е необходимо, ще организираме замяна или възстановяване на сумата, според случая.

 

 

Дефектни артикули

Артикулите, върнати като дефектни, трябва да бъдат изпратени на вниманието на нашия отдел за връщане и да включват кратка бележка, включваща номера на поръчката и подробности за проблема.

След това артикулът(ите) ще бъде оценен(и) от нашия екип за връщане съвместно с производителя.

Ако артикулът се счита за дефектен, той ще бъде заменен или, в случай на остарял продукт, ще бъде договорен алтернативен артикул или ще бъде възстановена сумата, ако бъде поискано.

Ако артикулът е дефектен, ще получите възстановяване на сумата и обезщетение за пощенски разходи (само стандартни разходи за доставка).

Артикулите могат да бъдат върнати само за повторноview и да се считат за дефектни в рамките на дванадесет месеца от закупуването им.

Елементите ще бъдат преработениviewотговаря на изискванията за нормално износване съгласно инструкциите за грижа за дрехите, посочени в нашите общи условия.

Изпратени артикули с грешка

Артикулите, получени по погрешка, трябва да бъдат върнати в нашия отдел за връщане. При получаване на артикула, той ще бъде заменен с правилния, в зависимост от наличността, и ще ви бъде възстановена сумата.

Клиентите от Обединеното кралство трябва да използват етикета за безплатно 48-часово проследяване на пощенските пратки, който се намира на лицевата страна на фактурата.

На международните клиенти ще бъдат възстановени всички разумни разходи за връщане на пощенските пратки.

Костюми

Моля, обърнете внимание, че всички артикули се проверяват преди да напуснат склада ни. Запазваме си правото да откажем замяна или възстановяване на сумата, ако артикулът е претърпял повреда, докато е бил във ваше притежание, поради неправилна употреба. Не приемаме връщане на артикули, които показват следи от употреба, без оригиналната им опаковка или без прикрепени етикети.

Обменът

За съжаление, не можем да предложим услуга за замяна. Ако имате нужда от алтернативен артикул, моля, направете нова поръчка и върнете оригиналния за възстановяване на сумата.

Въпреки че не предлагаме услуга за замяна, ако трябва да върнете артикул и да поръчате друг размер и поръчката е направена с промоционален код за отстъпка, моля, свържете се с отдел „Обслужване на клиенти“ в рамките на 30 дни от датата на поръчката и те ще могат да ви предоставят код, който ще ви позволи да поръчате отново на същата цена.

Този код ще бъде валиден 60 дни след първоначалния промоционален код finisХЕС

 

Адрес за връщане
ProSwimwear ООД
Единична 1
Плъм Лейн
Дънуеър 
Бриджуотър
Салто
TA6 5HL, 
Великобритания

Сигурна поръчка

Вземат се всички предпазни мерки, за да се гарантира сигурността на транзакциите, въпреки че ProSwimwear не може да носи отговорност за каквото и да е нарушение на сигурността.

Всички поръчки, направени онлайн, се обработват автоматично въз основа на данните за вашата онлайн поръчка.

За да предотвратим измами, поръчки на стойност £200 GBP или повече може да изискват стационарен телефонен номер. Измамата с карта е незаконна и извършителите ще бъдат преследвани по закон.

Анулации (страни от ЕС)

Имате право да прекратите (съгласно Директивата за правата на потребителите 2011/83, както е приложена в съответната държава членка на ЕС („CRD“)) целия или част от договора си по всяко време до 14 календарни дни след деня, в който сте получили поръчаните от вас стоки или услуги.

Всяка такса за платена доставка ще бъде включена във възстановяването на сумата, след като я получим all (не е част) от вашата поръчка. Моля, обърнете внимание, че възстановяването на таксата за доставка ще бъде в размер на стандартната доставка. ProSwimwear Ще обработим възстановяването на сумата Ви в рамките на 14 дни от получаването на продуктите, на посочения адрес. Трябва да се грижите разумно за стоките, докато са във Ваше владение, и те трябва да ни бъдат върнати, преди да можем да Ви възстановим сумата.

Ако желаете да отмените (или обмисляте да отмените) продукт или услуга, които сте поръчали от нас, моля, имайте предвид следните приложими условия:

• Приложимост на правата за отказ: Законните права за отказ съгласно CRD, достъпни за потребителите от Обединеното кралство или ЕС, не се прилагат за определени продукти и услуги. Например, поръчки по поръчка, персонализирани артикули или продукти с хигиенен печат, когато печатът е счупен.

• Повредени или неправилно доставени продукти: Трябва да проверите всички продукти, които получавате, спрямо поръчката си. Ако продуктите, които получавате, са повредени или неправилно доставени при доставката, трябва да отбележите подробностите за всяка повреда или грешка в доставката в документите за доставка или ако не можете view артикулите при получаване, трябва да ни информирате (само по пощата, телефона или имейл) в рамките на разумен срок. Трябва да ни върнете продуктите възможно най-скоро, след като ни информирате, че продуктите са повредени или са били доставени неправилно.

• В случай на повредени или неправилно доставени стоки, ще ви предложим възстановяване на сумата. Всички възстановявания от нас ще бъдат извършени по дебитната/кредитната карта, посочена при поръчката, и ще бъдат предмет на нашето право да задържим суми за продукти, които са повредени при връщането им.

• Щети по време на връщането на продукти: Ако решите да ни върнете продукти, ние не носим отговорност за евентуална загуба или повреда по време на транспортирането и поради тази причина ви препоръчваме да използвате услуга за препоръчана доставка. Ако върнатите продукти бъдат изгубени или повредени по време на транспортирането, си запазваме правото да ви таксуваме (или да не възстановим суми, дължащи се на) такава загуба или повреда.

• Други анулирани продукти: Ако искате да анулирате продукти, които не са повредени или неправилно доставени, трябва да ни информирате за това в рамките на 14 календарни дни, следващи деня след получаване на стоките или услугите, в съответствие с CRD или по друг начин възможно най-скоро. Трябва да се грижите разумно за продуктите, които искате да анулирате. Продуктите трябва да бъдат върнати в или с оригиналната им опаковка.

Това не е предназначено да бъде пълно изявление на всички ваши права съгласно CRD.

Моля обадете се 01278 550 640 за отмяна или имейл [имейл защитен].

Разпоредби за WEEE:

Директивата за отпадъци от електрическо и електронно оборудване (ОЕЕО) вече е част от британското законодателство. Законодателството има за цел да накара производителите да плащат за събирането, третирането и оползотворяването на отпадъци от електрическо оборудване. Регламентите също така означават, че доставчиците на оборудване, като магазини на главните улици и интернет търговци, трябва да позволят на потребителите да връщат отпадъците си безплатно.

Количеството ОЕЕО, което изхвърляме, се увеличава с около 5% всяка година, което го прави най-бързо нарастващият поток от отпадъци в Обединеното кралство.

• Рециклирането намалява рисковете за околната среда и здравето, свързани с изпращането на електрически уреди на сметището.

ProSwimwear ООД е задължена съгласно тези разпоредби да предложи на нашите клиенти безплатно връщане на техните ОЕЕО на база „еквивалент за еквивалент“, когато закупят нов електрически или електронен продукт от нас.

Клиентите трябва да ни върнат своите еквивалентни ОЕЕО изделия в рамките на 30 дни от закупуването на новия си артикул.

ProSwimwear ООД,
Unit 1,
Плъм Лейн,
Dunwear,
Бриджуотър,
Съмърсет,
TA6 5HL,
Великобритания

Съгласно регламентите за ОЕЕО, всички нови електрически уреди вече трябва да бъдат маркирани със символа на зачеркнат контейнер за боклук с колелца, който показва, че са произведени след 13 август 2005 г., и трябва да се изхвърлят отделно от обикновените битови отпадъци, за да могат да бъдат рециклирани.

Търговска марка

Proswimwear е регистрирана търговска марка на и се използва по лиценз от Proswimwear ООД
Нямате право да използвате нашата търговска марка без нашето одобрение.

Отговорност за EPR във Франция

Член 62 от закона за борба с отпадъците за кръгова икономика (закон AGEC), приет на 10 февруари 2020 г., предвижда въвеждането на уникален идентификатор за всички компании или организации, подчинени на принципите на разширената отговорност на производителя (EPR). Нашият регистрационен номер по EPR за Франция е: FR377285_01TOHM

© 2025 ProSwimwear ООД. Всички права запазени.